"הפתרון לעזה – חזרה של ישראל וחיסול חמאס"

אריאל שרפר No Comments on "הפתרון לעזה – חזרה של ישראל וחיסול חמאס"

בכנס קטיף שהתקיים היום לציון 13 שנים לגירוש מגוש קטיף, אמר חבר הכנסת לשעבר צבי הנדל כי יש למוטט את שלטון חמאס ולהשיב את שליטת ישראל לעזה

גוש קטיף צילום: דבורה הורוביץ, מרכז קטיף
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכנס קטיף המתקיים כעת, נערך פאנל בהנחייתו של העיתונאי קלמן ליבסקינד. בדיון השתתפו ראש מועצת שער הנגב אלון שוסטר, ח"כ אייל בן ראובן וח"כ לשעבר צבי הנדל.

ראש מועצת שער הנגב אלון שוסטר הפתיע את הנוכחים כשהביע רגשי חרטה על תמיכה בתכנית ההתנתקות: "לו היו שואלים אותי בזמן ההתנתקות ומציגים לי את המחירים שיש היום, אני מניח שהייתי אומר שלא לצאת", אמר

שוסטר אמר: "במסגרת הרצון ליצור שיח וקירוב לבבות למד את הנרטיב של הגירוש זה צלקת אצל הרבה אנשים", אמר.

חבר וועדת חוץ ובטחון ח"כ אייל בן ראובן התייחס למשימות הצפויות לצבא ואמר כי לתפיסתו "אנחנו צריכים להיות הכי חזקים כדי שכאשר נהיה מותקפים ננצח וננצח בלי שאלה. בלבנון השנייה לא ניצחנו, בצוק איתן לא ניצחנו ותפקידנו לנצח במלחמה הבאה".

בן ראובן אמר: "אין ברירה אלא לנהל שיח עם חמאס "אני שואל קציני צבא מה צריך לעשות בעזה והם מדברים על הומניטרי, ביוב, אוכל, מים. עם מי מדברים בסופו של דבר? דרך גורם שני ושלישי? עם האויבים שלנו בחמאס". בן ראובן הוסיף כי "מותר להתווכח ונכון להתווכח אבל תמיד לזכור שאנחנו עם אחד יהודי דמוקרטי שחי במדינת ישראל".

ח"כ לשעבר צבי הנדל אמר כי "לדעתו יש 2 פתרונות בלבד לרצועת עזה. האחת היא מעבר של הרצועה למצרים והשנייה, חזרה של ישראל. כל פתרון אחר לא הגיוני הרי ברור לכולם שלא יהיה גשר שיחבר בין עזה ליו"ש, הרצועה היא בעיה עצמאית". הנדל גם קרא לחסל את חמאס כי הוא "גורם מפריע", כלשונו.



0 תגובות